Friday, November 20, 2009

Jin Membara

hoihoi..

lama aku tak tulis blog.Bukan x ingat jalan nak tulis ni ha, tapi sibuk bebenor aku mengalahkan menteri.

Hati aku panas sakarang, pasai apa la Jinbara xlh masuk final Muzik-muzik. Aku ingat Muzik-muzik final memang tak meletup langsung la pasai Jinbara xdak. Depa ingat Jinbara toi sapa ka. Orang-orang Otai tuh. Apalah sangat setakat baru menang skit Realiti Tv punya program tiba-tiba jadi glamer pehtuh dapat plak p Final Juara Lagu. Tah-tah depa dengki kat Jinbara pastuh bagi Jinbara tak masuk tak. Tak rock betul la! Memang x laku ahh Final Juara lagu kali ni. Penat aku nunggu penuh pengharapan. Memang pemusnah impian sungguh!

oh ya..aku sekarang ada rambut letupan. Memang berapi la. Tapi melayang sungguh duit pasai x jadi sebab aku p mandi wajip pada hari kedua buat. Rambut letupan ni bukan semangat aku nak tiru Hafiz AF hampeh dapat masuk Final Juara Lagu walaupun sora x sedap, tapi sebab ala-ala tambah semangat study untuk exam yang telah berlalu. Exam jangan tanya. Lagi skit ja supo sial.

woii..cuti woii...






sebulan lebih tuh...

3 comments:

  1. happy hols sis..
    bila tgok snarai yang dapat masuk AJL..
    nmpk sgt indie band tgh naik skang ni..

    ReplyDelete
  2. saja r tu..
    konspirasai semata2..
    band indie punya lagu tak puitis pun..
    *tetiba cakap pasal puitis*
    shiela nyanyi lagu pejal tu pun cam hampeh..

    P/S: ada sape ntah kata cam yuna je nak menang..

    ReplyDelete
  3. sama-sama la kita tunggu

    tapi aku harap misha tak menang.

    hahahahaha

    ReplyDelete