Sunday, November 22, 2009

Bolat dan Sepet~

Aku bosan doh..layan internet lama-lama tanpa sekatan dan rintangan pun buleh termuntah nie. Ada gak aku selak gambar lama-lama. Nampak sangat la jarang selak.




Dulu Hp aku ngan kekasih sama. Tapi aku nyer dah rosak dah. Dia punya masih kelihatan baru. Hp baru dia beli untuk aku pun macam nak rosak dah. Boleh pulak hp daun dia yang lama tuh tetap macam baru. Aish..




Si putih ngan si hitam



Time nie g kenduri abang Rumate kahwin kat Manjung




Benda ungu tuh nama dia comel. Lawak je mamat nih dok buat aksi gituh



Ngeh..ngeh...



Ipoh


Time nie muka kekasih jambu lagi. Sekarang dah macam bapak budak. Aku lagilah, macam makcik



Kekura comel. Suka sangat aku paksa dia pakai gantung2 kat tepon.






si sepet dan si bolat





saya rindu dia oh










No comments:

Post a Comment