Monday, July 27, 2009

Result dah Kuar

Sebenarnya result dah lama kuar selama beberapa hari.Tapi kami yang asyik masyuk berpraktikum nie..x tahu la palk yang result dah kuar.Sangatlah sadis untuk mengetahui bahawa result aku jatuh gedebum macam nangka busuk.Cis~~bila aku ingat2 balik..patut la result aku jatuh! Aku tak baca buku pun! Tuh la..dok buat2 sibuk hal rumah sewa.Ni la akibatnya. Aku tgk result org lain dok pakat naik.Tambah2 tehah.Fuhhh..memang meletup habis la sem lepas. Macam mana hah, orang lain x baca sangat pun buku, tapi depa leh score tinggi-tinggi melangit. Jeles aku! Xper2..kalo aku dok tiru style tehah gak,gamaknya terpaksalah aku perah otak gila2 time exam. Lagi mau samakan aku ngan tehah..Dia bleh la otak bergeliga.Agak2 kalo aku tido tepi tehah sepanjang exam berlangsung, leh tak ilmu-ilmu dia meresap lam otak aku?? Dush2.

Dalam hidup aku sepanjang 23 tahun nie, aku banyak kali jumpa jenis orang yang asyik suka tido+tak baca buku=result mantop! Calon yang paling layak ada rumate aku masa MRSM dulu. Chaii. Memang geliga gila otak dia.Tapi aku tgk buku x penah sentuh pun.Balik bilik asyik membuta ja. Alih-alih aku tanya soklan dia bleh plak jawab.Nilah anugerah semulajadi yang dikurniakan oleh Allah SWT. Kita sebagai insan2 biasa nie, silalah berusaha ya.

Semoga result meningkat untuk Sem ni

No comments:

Post a Comment