Wednesday, July 29, 2009

H1N1

salam..

semenjak dua menjak nie, ramai sangat yang kena simptom2 H1N1 aka selsema Babi. Huhuhu..2 hari yang lepas bebudak rumah aku excited sangat nak p Pameran Kedah Sejahtera. Masa tuh aku dah baik skit dari demam..tup-tup balik ja dari pameran tuh pukul 11.30 malam aku kena sejuk2 kekura. Sejuk dia memang tahap gaban tahap cipan ohh.Menggeletar aku. Memang x sempat la nak salin baju ka bukak tudung ka,terus baring bawah selimut. Malam tuh plak memang sangat2 xleh tido. Esok paginya..memang la x p sekolah. Petang tuh rumate aku yang baik hati telah membawa aku ke hospital. Masa kat kaunter tuh, akak tuh tanya la, student uitm ka? Sebab aku kata aku demam. Aku jawab la Praktikum kat St Theresa. Skali akak tuh kata, kalo aku ada simptom2 tuh, satu St Theresa kena tutup. Wahhhhh...takutnya aku. Nseb bek la masa jumpa doktor tuh dia tak kata apa-apa pun. periksa pun ala kadar jer. Chisss~~Ubat demam pun dia tak bagi, selsema pun tak bagi. Kedekut gilala.

Hari nie terpaksalah aku mengagahkan diri jugak pg sekolah sebab semalam dah MC. takut plak nak Mc lama-lama. Tapi semalam memang aku tak cukup tido la. Aku rasa setiap jam aku bangun. X larat sigh menahan sakit dada batuk.

Doakan lah aku cepat sembuh

No comments:

Post a Comment