Wednesday, February 11, 2009

Nak memBab*kan~~lalalala

SeMenjak dua menjak nie memang sekumpulan seladang2 jantan sedang hangat nak tunjukkan kejantanan depa~

~
Oh..aku sangat-sangatlah tidak paham dengan sikap sekumpulan makhluk Allah nie. Napelah slalu sangat buat diri tuh jadik bodoh dan jadik bahan sumpahan dan makian aku.. Start citer die bermula dengan sekumpulan seladang jantan yang terasa depa tuh sangat-sangatlah jantan.Oh..tolonglah.

Biler bercakap mengenai tanggungjawab punyalah prong prang prong prang.
Konon2 seladang jantanlah yang paling berkuasa dalam segala hal tanggungjawab dan org len x leh naik kepala walaupun org len lebih layak. Adohai..aku leh trima lagi benda tuh. Tapi masalahnya..bila nak jalankan tanggungjawab , mulalah depa kata "mana aci" "asyik2 kami ja kena buat" "puak lainlah pulak" "Tipah" Sepeah". Tadi konon2 si seladang jantan yang bernama "Awang" ngan "Semeon" dok sebuk2 citer pasal tanggungjawab. Hah...mana pi hampa punya tanggungjawab skg??? Silalah jawab wahai seladang2 jantan ohhh. Kadang2 tuh seladang jantan siap leh berhujah2 hadis lagi. Fuhhhh...punyalah tawaduk. Harammmmmmmm nak mampuih..ptuiiiii! Aku rasa nak ludah leleh ja.

Cakap bukan main megah, tapi amalam haprak
. Sangat2 haprak.

* Alloo bro seladang, kalo cakap x serupa bikin x guna ohhh *.

Smoga seladang2 jantan berubah..amin.



*emonya aku* ader kome kesah.





sila jgn salah faham..ini gambo tapir bukan seladang iyer~~

No comments:

Post a Comment