Friday, February 13, 2009

Kawen Kawen Kawen~~


Aku tujukan khas buat kak miza *ex rumateku* yang telah selamat diijapkabulkan.

Maaflah syg, kami semua x dpt hadir sebab esok adalah diistiharkan hari bersekolah kerna cuti ganti pada raya cina yang lepeh. Tuh lah nok oii.. sapo yang suqoh kome gatai cuti raya cina lama sangat! kalo idok, dah lamo aaa eden leh makan nasik minyak ekak miza nieh.

Kak miza kawen ngan kekasih lama dia merangkap sudah putus beberapa kali tapi disambung kembali. Alhamdulillah jodoh kuat org kata. Best sgt. Alhamdulillah jugak, kak Miza dah berjaya mengIslamkan suami dia skg. Suami dia skg India masuk Islam, tapi memang hensem ah. Pasai muka suami dia puteh skit mcm org Melayu dan sangatlah sesuai ngan kak Miza.

Aku cukup kecewa xleh tgk hari berbahagia dia. Aku rasa kengkawan aku pun sama. Tapi nak wat camana, keadaan memaksa.

Moga kak Miza dan suami dipanjangkan jodoh dan dimurahkan rezeki.

Sayang kak Miza cgt!



ungu~kak miza~mie

huduh giler aku time nie.Nyampah~


No comments:

Post a Comment