Monday, February 16, 2009

aku yang ketinggalan~~

aku slalu terfikir~~

kenapa aku selalu menjadi orang yang ketinggalan ??

tatkala semua orang bersuka ria dendangkan lagu Indon mahu Indie mahupun seangkatan dengannya

aku masih seronok dan leka dok pasang lagu Ramli Sarip mahupun lagu M Nasir

kalo semua umat kawan2ku asyik masyuk lagu Bunkface

aku jadik sangat gilak akan lagu Rock 90-an

aku orang yang ketinggalan

sangat amat untuk ketinggalan

kadang kala aku rasa kesah untuk jadi tertinggal di belakang

namun ketinggalan buat kekadang aku sangat sesak

sesak untuk mengetahui segala

aku selalu senang untuk meneruskan perasaan lama

perjalanan dan rentetan yang slalu aku rasa dan buai setiap hari

mengenang hari2 semalam

menjadi seorang pengelamun sepi mahupun memasang seribu mimpi

benda yang x patut aku kenang pun aku kenang

sebab tuh aku kata aku seorang aku yang ketinggalan

kerna semakin lama semakin waktu meninggalkan aku

aku tak pernah sedar diri

aku menyimpan seribu rasa

tapi aku bukan berdendam

dendam pada memori2 dan hari2 semalam

kerna aku payan nak tinggalkan semua ketinggalan

ketinggalan buat aku bahagia

walau kelak aku rasa merana







::aku suka merepek:: *sigh

No comments:

Post a Comment