Monday, February 16, 2009

aku gadis sibuk~~

aku pura-pura menjadi gadis sibuk~~

dalam kepura-puraan penuh kedustaan
aku lari dari segala rasa
mengenang segala kerja yang menimbun merata

aku gadis sibuk
arghhh sangat sibuk
kesibukan lantaran bahana diri sendiri
aku buang segala tingkah rajin untuk berdepan segala seronok

adakah aku tidak sedar dahulu?
aku sedar!
betul aku sedar!
tapi aku pura-pura tidak sedar
kerna aku lali dengan kesibukan ini

tipu!tipu!
aku x pernah lali sebenarnya
aku taksub dengan sekelilingku
penuh rasa poya yang sangat obsesi

aku x pasti
bila aku akan tinggalkan segala rasa pura ini
kerna aku tahu org disekeliling x penah sedar
jadi untuk apa aku sedar!

tatkala aku cuba menjadi gadis sibuk
aku benci berhadapan segala rasa seronok


aku benci menjadi gadis yang pura sibuk

No comments:

Post a Comment