Monday, February 9, 2009

::Cerita lama yang tak sudah-sudah::


Dalam dunia memang banyak sangat pengganggu yang suka sangat mengganggu ketenteraman makhluk Allah yang lain. Banyak sangat yang buruk di matanya bila lihat orang lain kecap nikmat kejayaan atau rasa liang-liang bahagia. Slalu memikirkan dialah bagus segala. Namun alhamdulillah, aku ditakdirkan berjumpa dengan manusia ini untuk sedarkan lewat-lewat rasa rapuh dan pincang perlakuanku.Namun..cukuplah sekadar ungkapan-ungkapan mesra. Bukannya kata-kita fitnah yang sangat nista.

Hasil panahan rasa fitnah ini, maka aku ngan rasmi telah tutup blog aku yang dulu. Aku mungkin sangat sakit menahan rasa fitnah yang sangat mendalam.

Maaf..aku bukan bermaksud mengadu domba,cuma melerai rasa terkilan di jiwa. Moga dia sentiasa bahagia,tanpa mengganggu hidup aku. Biarkan lewat-lewat rasa aku hilang ditelan masa. Dan bila masanya berganti masa,aku dengan relanya yakin membuka bait-bait penulisan aku kembali. Moga sisa-sisa rasaku, tidak dinodai buat sekian kali.