Wednesday, February 11, 2009

Chisss~~

Aku sebenarnya tengah berada pada tahap kebengangan pada ketika ini.

~wireless kat hostel aku nie, sejak 2 menjak lepas bercuti lama, memang sangat best untuk bukak. *semua benda-benda laqha leh disurf dengan cepat dan pantasnya, walaupun dulu lembab nak mati Laman-laman sosial pun memang senang2 gilerlah nak bukak tanpa sekatan. Yang jadi masalah time nak bukak laman-laman ilmiah *nama pun bukak sekali sekala*

Pelik bin ajaib aku. Nak cari maklumat pasal study pun payah gla. Aku rasa la depa silap setting kot. Gilerlah. Nak carik apa pun payah nak mati. Camanalah aku nak siapkan tugasan aku yang tertunggak tuh *alasan sebenarnya..hahahaha* ~semua orang kat sni memang tengah bergumbira skg. Muka masing-masing skg nie pun ngah ada aura-aura ceria tahap gabanlah pasai "ELAUN" dah masuk. Tapi aku ngah bersedih nie walaupun aku x g jenguk lagi elaun kat bank. Bukan apa..bila aku congak2 balik, bape sen sangat eh duit aku yang tinggal tolak semua hutang aku yang maha banyak. Mencik2. Bilalah aku boleh shopping dengan gembiranya tanpa pk duit akan habis. Kalo aku wat2 cam kaya skg, silap2 semekin gilolah aku hujung nanti. Xkan ler tetiap hari nak melantak megi. Ciss..mereng toi aku nie. Patutnya time2 gnie aku ada aura2 ceria.

~Ada la sorak budak tuh dalam kelas aku. Time elaun masuk jer mesti nak perli2 bangang kat aku. Menurut kata budak tuh..kalo time2 elaun masuk, muka akulah yang paling sengih skali! Gila perliiiiiiiiiii. Kuang ajaq toi. Dia tak tau yang dalam bank aku bertimbun2 duit. Apa dia ingat aku semekin sgt! Tiap kali elaun masuk dia kata gtuh. Taulah aku nie x kaya cam dia. Awat nya nak heran aku ada duit ker x! Malaslah aku nak layan. Budak2 katakan. Apa dia tau. Aku rasa la, dia nak suruh aku kata balik kat dia kot. Mungkin la?? Atau dia rasa aku nie kalo sengih cun?? *ada kena mengena ka*



aku nak lelong depa nia, ada sesapa nak dak??
*Chomey-chomey ohh*

p/s : jgn marah ohh







No comments:

Post a Comment