Sunday, September 27, 2009

ketupat rendang, kuih baulu

Selamat Kembali bertugas setelah beberapa hari suntuk beraya tak ingat dunia..

Adalah dikhabarkan di sini bahawa raya pada tahun nie sungguh tidak hebat!
Apatah lagi tanpa kehadiran arwah tok dan tokwan yang paling best di dunia (sangat syahdu suasana kami sekeluarga di kuburan selepas solat Aidilfitri). Lihat mak yang menangis sebab adik dia x jadi balik kampung dan segala suasana yang sedih segala masa hari raya.

walaupun bersedih, rancangan di Tv jangan dilupakan. Aku x sempat sgt tgk tv sebab asyik masyuk giler gaduh ngan adik2, makan, masak ( sebab nak makankan), makan lagi, gaduh lagi, tgk tv skit2, gayut skit2, jumpa kawan2, makan kenduri kawen, makan lagi, gaduh ngan adik ..makan..makan..makan..makan sampai gemuk!

Kerja satu apa pun tak siap! Xper..jangan susah hati. Semua kawan2 mesti tak siap..kecuali yang tak beraya dok umah dok buat asgm sambil makan..makan dan makan (ada ke ni).

Apapun suasana raya..aku pegi Ipoh hari Khamis minggu raya. Haha..kekasih memang mereng. Aku pun skali mereng.tapi x jumpa mak kekasih pasal aku takut. Napa hah muke2 mak org Perak ni garang2 benou. Takut cheq.

Selamat Hari Raya ...selamat menyiapkan asgm kwn2!

Oh lupa..bakal adik ipar dtg raya rumah. Yahooo..aku dapat duit raya pasal bakal adik ipar lagi tue dari aku. Hahahaa..banyak la tuh bagi aku yg tak berduit ni. Dah xder arwah tok ngan tokwan nak bagi duit raya banyak2. Yang ada cuma omak aja. Tuh pun 20 inggit. Mak..lagi besar kenalah bagi lagi banyak. *Adeh

kekasih..nape awak x bagi saya duit raya?? Saya nak....

No comments:

Post a Comment