Wednesday, December 2, 2009

Pengalaman mengajar

aku selalu sangat merungut-rungut

bila kakak KOOP yang aku kata SENGAL


  • Buat bainding aku ngok ngek ngok ngek
  • Photostat supo jamban
  • Kalo nak bayar asyik layan lelaki dulu
  • macam-macam lagilah ketupat yang aku anyam tentang akak KOOP

itu......dululah...




sekarang....

aku dah rasa macam mana akak KOOP tuh rasa

  • Bainding ngok ngek
  • stapler tekan tak lut
  • nak masukkan comb dalam lubang tak masuk-masuk
  • nak print benda pelik-pelik x reti
  • nak photostat pelik-pelik sungguh aku bodoh supa sial

maafkan saya akak KOOP

saya bersalah
ampunkan saya

2 comments:

  1. Cmner la ang bleh krja smpai sana. Aku br nk ajak g cs. Klu bkn lsen 2, aku dh krja dh.
    P/s: awl sem dpn nk pnjam duit ang la.. Huhu

    ReplyDelete
  2. ngeh-ngeh

    boleh je

    kalau aku x habiskan duit aku kat sini la

    HOip2..selamat ambik lesen!

    ReplyDelete