Sunday, March 22, 2009

Praktikum ~Sekolah Kebangsaan Tasek Apong

Tampi-tampai, sila tuai padi~

Hari nie start praktikum. Sangat la memenatkan walau aku xtau, apa la sangat yang penat tuh.

Esok aku dah start ngaja. Gilalah. Benda apa tah aku aku nak ngaja nie. Adakah sesapa nak tolong aku ngajar.

Aku rasa cam xder semangat jer nak g praktikum.. Tolonglahh.. Kan bagus kalo ada tetiba muncul cikgu berlainan jenis yang menarik perhatianku. * Seseorang sila jgn marah! Leh la aku semangat berkobar-kobar , penuh bergaya, bermake up bagai untuk ke sekolah.

Oh...tolonglah tetapkan niatku untuk ikhlas mengajar kerna Allah.

Esok aku start ngaja..dah nak kena wat RPH.. oleh itu.. marilah kita bergoyang-goyang vontot sambil menghulur tangan berdendang sayang. ewah...ewahh...yeeeeahhhhhhh...

bye

No comments:

Post a Comment