Wednesday, March 11, 2009

Bajet ahh~

Pablo Picasso!

huh! Tetiba aku rasa sangat stress bila tau projek kali nie kena wat karya imitasi tokoh2.
Dia bagi pilihan sama ada nak pilih karya tokoh Barat, Oriental atau Malaysia.
Dah la tenet kat sini supooo haram! Bangang gilooo ah.
Camna aku nak mencari gambor-gambor nih.

Naper setiap kali sem setiap kali tuh la kejadian yang aku rasa sedikit haram ini berlaku. Suka sangat la nak bagi kerja last minute. Aku tanya kawan aku kat tempat len, depa kata depa dah nak hantar pun esei untuk projek seni kedua. Nape tau lambat nie.

Paling rasa cam bengong bila semua lambakan ini berlaku bila tiba saat-saat nak gie praktikum. Tolonglah! Dengan praktikum lagi, projek Seni 1 lagi, projek Seni 2 lagi dan kelas2 tambahan lectr yang minat kat budak lelaki kelas aku! Sangat stress ok! Rasa macam nak upah jer sesapa tolong wat asgm projek Seni dan alat bantu mengajar (ABM) dan Rancangan Pengajaran Harian (RPH) sambil aku berpoya-poya berbloging. Dush dush..aku tau aku sangat malas ok!

Aku ada terpk nak wat imitasi karya Pablo Picaso.

Aku suruh seseorang carikan sebab tenet kat sini bodoh..tapi aku macam x kenan sangat.

ada sesapa nak ambik upah lukisankan untuk aku yang pura2 sibuk nie??

2 comments:

  1. owh.. sama la kita.. jom ramai2 cari kedai yg boleh ambk upah buat kerja..

    ReplyDelete
  2. jual vcd Cleopatra Stratan
    Vcd tersebut berisi lagu :
    1.ghita (video original)
    2.Număr pân' la unu (video original)
    3.Noapte bună (video original)
    4.Zunea-Zunea (video original)
    5.Va veni o zi-ntr-o zi
    6.Elefantul şi furnica
    7.Zuzu-zuzu
    8.Cuţu
    9.Te-am întâlnit
    10.De ce?
    11.Şansa
    12.Oare cât
    13.Surprize
    14. Vino, te aştept 3:00
    15. Căţeluş cu părul creţ 3:28
    16. Dăruieşte 3:45
    17. Gâşte-gâşte 2:43
    18. Melc-melc 2:42
    19. Refrenul dulcilor poveşti 3:00
    20. Lupul, iezii şi vizorul 4:17
    21. Mama 3:58
    22. Pasărea pistruie 3:44

    ReplyDelete